skoolaaan!

Sitter just nu i skolan och har lunch, men som vanligt så glömmer man både mat och dricka -,- inte första gången direkt, så är sviiinhungriiig.. menmen får vänta tills jag kommer hem har bara en lektion kvar så jag överlever=D idag så ska man vara med ida också när man kommer hem, får se om hon hoppar på mitt tåg som jag tar hem :) menmen ikväll så blir det att plugga eget arbete också, ska nämnligen ha redovisning ? ush -,- kommer fan inte klara av det men tänker inte svika min grupp imorgon!! ABOSLUT INTE :).. mennmen, vi ska tydligen göra en liten film så det blir mest att titta och inte läsa men aah en del läsa blir det nog ändå :).. Vill ha sommar just nu :D längtar som fan för då ska man med Brorsan, hans brud och jag och veronica tror jag och kanske Älsklingen till Göteborg på en liten resa samt förmodligen gå på Lisebeeerg :) spännande, har juh aldrig vart i Göteborg eller Liseberg men hoppas älsklingen vill med.. får börja spara ihop pengar nu också! det är ett måste =D..jaja nu ska jag plugga lite innan jag börjar min andra och sista lektion som börjar 12.45 -,- appaa på det, jah som är sviiinhungriiig :(..menmen har bara mig själv att skylla..


JUSTEEE... hatar verkligen sl nu! vaknade klockan 05.45 gjorde mig iordning och sedan runt 06.40 så började jag röra mig mot tåget för hade ingenting att göra hemma, tror ni inte då att tåget är försenat? joohoodåå, men dte var typ 5 min men ändå? och så fick man självklart ett gammalt tåg? -,- men iförsig dom är varmare men det blir trångt..menmen kom inte in till stan på ett jävla tag iallafall eftersom tåget cpade sig med dörrarna?! jaja, borde gå tåg oftare tkr jag -,-.. menmen kom in till stan till slut, då blev det att dra till tunnelbanan vilket gjorde mig att jag missa min tunnelbana så fick vänta i HELA 7 MINUTER? brukar annars få vänta i 3 min men 7 MINUTER?-,- menmen kom till skolan 1min innan jag började som tur är? ville inte direkt komma försent för vet att om jag skulle komma 5min försent så skulle jag få sitta utanför i 30min....och det hade jag inge lust med.. nej ska nog klaga på sl! för fattar fan inte hur ett tåg kan vara försenat från Bålsta till Bro? en station? skärpning -,- kallt som satan var det också. nej nu ska jag sluta klaga och göra någonting vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din msn/e-post: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0