Missing the old times.

Saknar tiden som var där vi va varje dag, tog inte ens en dag utan att vi smsade eller något, även om vi träffades i 15 min så brydde jag mig inte..Det var dig jag kunde snacka med om allt, den jag kunde lita på och prata ut om saker och sånt, du var den ända som förstod.. Saknar tiden där vi hade sjuukt kul, Minns alla minnen som vi hade, t ex moppen, jag var alltid dödsrädd när du skulle svänga för trodde alltid att vi skulle ramla, när vi åkte till Ådö och bensinen i moppen började ta slut, eller dom gångerna du bodde i Kungsängen och vi drack nästan varje helg och drog till stan, den gången vi drog till slottet missade sista tåget hem och va fast i stan tills kl 5 på morgonen, när polisen bad hos gå hem.. asså det jag försöker säga är väl att jag saknar våran vänskap som vi hade..för helt ärligt så pratar vi typ aldrig :( vi umgås inte mer, asså är sjukt dålig på att förklara och gör det inte för att jag tkr synd om mig själv men vill verkligen inte förlora en sån bra vän som dig, det jag verkligen försöker säga är väl att jag inte vill förlora våran vänskap, jag har mått så dåligt på grund av att jag håller på att förlora en vänskap som betyder så mycket för mig.. du var den bästa vännen jag kunnat få.. nu när jag läser genom det jag skrivit så låter det lite smörigt men aah, gör detta för att skriva av mig, tänker på detta varje dag och mår dåligt över det.. kollar på alla gamla bilder och börjar nästan gråta för är rädd att aldrig få uppleva det..Jag saknar våran vänskap Ida..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din msn/e-post: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0