Måndag..!

Blev att vara hemma från skolan idag pgr av vissa anledningar! :I menmen har inte gjort så mycket idag heller, mest suttit framför datan och tv:n bara ;o hah pluggat lite har jag gjort också, ska nog fortsätta med det snart, väntar just nu på att Morsan ska komma hem från jobbet för då blir det att möta upp henne vid bussen och bära hem lite saker hon köpt..:) men idag blir det att plugga iallafall så jag kan lämna in allt imorgon till mina lärare jag har på respektive klasser.. ;o hahah fyfan asså :/ hatar verkligen att plugga, okej älskar verkligen min skola, måste nog vara den bästa skolan jag har gått på, lektionerna är softa, man gör knappt ingenting det ända man behöver är en data den mesta av tiden av lektionen?  hur nice är inte det lixom!? :) menmen.. ganska soft ändå, skickar in alla arbeten via hotmail senare ikväll lr så gör jag det imorgon i skolan :) nej nu ska jag börja klä på mig ytterkläderna för nu blir det att gå ut i kylan och dra till bussen för att möta upp Morsan! det är säkert svinkallt ute bara för det -,-
VILL HA SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din msn/e-post: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0