frredaag :D

Äntligen så är det loooov <3=) längtat som fan! Ikväll så blir dett att kanske dra hem till pojken, får se om jag orkar för har världens magvärk -,- men det går nog över så blir ändå att åka HAH :D saknar min pojke fan! menmen har inte gjort ett skiiiit idag :/ vart hemma med hunden hela dagen, köpte en ny platttång idag också! platttång är ett måste, speciellt om man har sånt hår som jag har? fluffigt och jag hatar det, slängde min gamla för den va cp knaas!
så var och köpte en ny idaag och fan va bra det äär :) hihih är typ galen i det! menmne älskar att ha rakt och inte fluffigt.. vafan skriver jag om igentligen? HAHAHAH driiiiv nej men ska fixa käk  nu och glo tväää orkar inte sitta vid datan längre! gjort det för det mesta idag så. :) skriver nog imorgon när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din msn/e-post: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0