<3

Idag så har man vart med Carro och fotat liiite :) ytterst trevligt men kallt som fan för händerna ;o.. HAHAH.. vi gick en promis först i skogen och skiiit sedan till ett ställe och fota =) menmen, har typ inte gjort mer än så idag, mår inte heller så särskilt bra heller, har huvudvärk och magvärk :/ menmen thats life i guess.. just nu väntar jag tills älsklingen ska komma hit igeen :) saknar han gryyymt mycket..:o kan inte tro att vi vart tsm i mer en 5 månader :) menmen han är allt för underbar <3 så blir väl att vänta tills han smsar och säger vilket tåg han tar så jag får möta upp honom vid stationen :D<333 menmen imorgon har jag ingenting bestämt heller då blir det att plugga en hel del för har typ redovisning denna vecka som kommer, vill bara dööö! hatar verkligen redovisningar men aah jag klarar det :) har juh gjort det förut och jag överlevde? men jag blir så sjukt jävla nervös när jag väl ska prata mitt framför alla? okej, alla i klassen är sjukt snälla och så men dt är ändå lite nervööst.. nej men slänger in någon bild från fotodagen idag..=D blir att nörda lite feejjsaan nu så:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din msn/e-post: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0