091004

Tjenixen!
ligger just nu i sängen och gör inte ett skit! kom nyss hem från Willys iallafall..hade hängt med Jessica ditt för hon skulle typ handla saker :)..och så fick man reda på lite saker också som man inte direkt blev så värst glad över.. menmen det är inte direkt mitt problem! ehm....vad ska jag göra sen? joh jag ska kanske senare dra ner till Jessica.. har ingenting att göra hemma?och Ida svarar juh fan aldrig i sin telefon? skulle inte förvåna mig om hon sov just nu x)..för hon var juh dödstrött när jag skulle dra till tåget för att ta mig hem hah!


menmen IDA RING/MESSA MIG NÄR DU KAN!



Nej nu blir det att glo på Rock Of Love som börjar om 3min :)


Vad tycker just du om programet Rock Of Love?
bra eller dåligt och förklara varför det är bra eller dåligt :)
Kan ge en länkning till den som svarar på denna fråga..
glömm inte att skriva eran blogg adress :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din msn/e-post: (publiceras ej)

Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0